זיז בטיחות חילוץ והצלה
פיתוח וייצור כחול לבן

זיז קונספט בע”מ

זיז קונספט בע”מ
חברת זיז הוקמה בשנת 2008. מתוך כוונה להביא לעולם ציוד ברמה אחרת תוך מתן תשומת לב לכל פרט ופרט ולנגד עיננו עומד הלקוח בעדיפות ראשונה . המטרה שלנו היא לפתח מוצרים ייחודיים ומתן פתרונות מעשיים שאינם קיימים בשוק וכל זאת מתוך הניסיון הרב שצברנו במהלך השנים בכל תחומי חילוץ והצלה ובטיחות בגובה .
אנו עוסקים בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים לתחום הבטיחות בגובה, חילוץ והצלה, ומוצרים לפעילויות שונות בגובה .מאז הקמתה, חברת זיז מפתחת מוצרים רבים ומגוונים הנדרשים לשוק החילוץ וההצלה כאשר הבנת דרישות הלקוח, אפיון המוצר ובחירת חומרי הגלם המתאימים עומדים בראש סדרי העדיפויות ומובילים את המוצר להצלחה בטוחה

חדשות ועדכונים

ציוד חילוץ והצלה

 ציוד חילוץ והצלה הכרחי כדי לשמור על בטיחות עובדים. בייחוד כאשר העבודה מתבצעת בגובה. כדי להתאים את הציוד לשטח ישנם כמה ערכות שמסייעות בשעת חירום או בכדי להבטיח את שלומם של העובדים ועוברי האורח. ערכות החילוץ השונות משמשות את צוותי החירום וצוותי הכוננות לפעולות חילוץ מסוגים שונים. כדוגמת טיפול בנפגעים בשטח הרוס או חילוץ לכודים.

מה כולל הציוד לבטיחות בגובה?

כדי לסייע במצבים חירום שונים קיימת חשיבות רבה לייצור או פיתוח ציוד לעבודה בגובה. הציוד כולל רתמות שונות קלות משקל המכילות בלימת נפילה ומקום לנשיאת ציוד רפואי. הרתמות מאפשרות גם לעבוד בצורה בטוחה בגובה והם כוללות נקודות בלימה קדמיות ואחוריות.חומר הגלם חזק מאד ומתאים גם למי שעובד עם חומרים חזקים.

האם יש צורך להצטייד בערכות ציוד חילוץ והצלה?

בנוסף לציוד עבודה בגובה קיימת חובה להחזיק תיק שמכיל בתוכו את כל הציוד החירום הנדרש לשעת הצורך. כדוגמת ערכות חבישה, מיכל חמצן, ציוד אישי וחומרים רפואיים שונים. כדי שיהיה אפשר לשאת את הציוד בקלות עליו להיות בתוך תיק מקצועי, חזק, קל ובעל תאים פונקציונאליים וחגורת נשיאה נוחה.

חברת זיז מפתחת במקצועיות רבה ציוד חילוץ והצלה. צוות החברה בעל ניסיון וידע המאפשרים לבצע התאמה מדוייקת של הציוד לתנאי השטח השונים. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון 03-5447218.

לקוחותינו

Shopping cart

0

אין מוצרים בסל הקניות.

ברוכים הבאים לאתר זיז קונספט לכל שאלה ועזרה אנא פנו אלינו 035447218 סגור

Send a message Call us